Sweet Girl
ENTRY ABOUT TWITTER FACEBOOK
Perasaan
Thursday 27 November 2014 . 0 word(s) .
Aku tak faham langsung dengan perasaan aku ni ,
Perasaan aku selalu berubah ,
Kadang-kadang perasaan aku berubah bila jumpa someone yang special dalam life aku ,
Dan kadang-kadang jugak perasaan aku selalu nak menyakiti perasaan org lain ,

Aku sebagai manusia yang mempunyai hati dan perasaan
Aku memerlukan seseorang yang boleh memahami perasaan aku ni,
Aku tak minta pun untuk lelaki mengelar diri ku ini "Playgirl"

Jujur aku berkata ...

Aku seorang remaja perempuan yang suka menyakitkan hati lelaki ,
Aku seorang remaja perempuan yang tidak mahu faham perasaan orang lain ,
Aku seorang remaja perempuan yang penting kan diri sendiri ,
Aku seorang remaja perempuan yang tidak mahu mengenal erti "CINTA"

Aku juga seorang remaja perempuan yang tidak mempunyai "PERASAAN"

Perasaan aku sering berubah-rubah , maaf kan aku wahai hati kerana sering salah
jatuh cinta pada org dan maaf kan aku kerana selalu menyakiti mu .

~ASSALAMMUALAIKUM~

(Nhanis Karmila)




Older Post . Newer Post