Sweet Girl
ENTRY ABOUT TWITTER FACEBOOK
Next year one six
Sunday 28 December 2014 . 0 word(s) .
Cepat sungguh masa berlalu , dah nk masuk umur 16 dah aku ni , Hahaha tak sangka cepat gila masa berlalu macam baru jeh masuk smk seri mahkota tu macam baru jeh kenal dengan 

ex aku ,
cikgu aku , 
kawan-kawan aku ,
classmate aku , and 
lastly sahabat-sahabat aku ,

 hmm . 3tahun bersekolah kat smksm and 2tahun sekolah kat skpt 5tahun aku duduk kuantan , and Next year dah 16 and next year jugak insya-allah aku akan pindah dari kuantan . Actly aku tak minat gilaa nk pindah , Nak tinggal kan semua ni aku tak sanggup aku takut nanti aku rindu semua . Anak askar memang adat pindah randah so kalau berkawan pun kejap-kejap jeh , but yang kali ni paling lama 

3years this friendship never end even you alls always fight maybe you alls want make me smile haha , nvm i really love you all , I just want this friendship never end bsc kita dah nak masuk 16 semua akan masuk kelas lain-lain even sebenarnya dulu aku bukannya satu kelas dengan korang tapi aku tetap bersama dengan korang kan ? so aku nak korang pun buleh buat macam mana aku buat dulu . Aku tahu lepas jeh kita ambil results PT3 hari tu memasing mood macam haram jadah , Sebab tahu akan berpisah , 

Weh ! 
Kelas lain-lain ?
Akan berpisah ?
Buat haluan memasing ?
Mohon sekolah lain ?

Dulu aku tak penah terpikir pasal semua ni , hmm aku harap next year korang semua takkan tinggal kan aku bcs korang jeh yang aku ada , korang jeh sahabat yang selalu ada dgn aku yang selalu bagi aku kata-kata semangat , yang selalu buat mood aku  okey , korang jeh yang selalu dengar storymory aku yang macam gilaa , korang lah kawan aku , family aku , kakak aku , adek aku , abg aku , and sahabat aku :) 

-ASSALAMMULAIKUM-

(Nhanis karmila)




Older Post